بهترین رستوران های کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بهترین رستوران های کیش

جزیره کیش در سال های اخیر توانسته است نظر گردشگران داخلی و خارجی به خود جلب کند و مورد استقبال بسیاری کشتی یونانی کیش از آن ها قرار گیرد. جزیره کیش تنها به خلیج نیلگون همیشه فارس، دیدنیهای جذاب ختم نمی شود بلکه بعد از انتخاب یک هتل مناسب برای اقامت انتخاب یک رستوران با ‏کیفیت نیز از بخش های جذاب سفر به کیش است.

در این مطلب می خواهیم با ‏بهترین رستوران های کیش آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

رستوران فودلند کیش‎:

فودلند کیش در مجاورت سواحل ‏زیبای مرجانی در سال 1389 ‏تاسیس شده است که دارای 2000 متر مربع وسعت می باشد. این رستوران یکی از ‏بهترین رستوران های کیش به حساب می آید که توانسته است مورد استقبال بسیاری از گردشگران واقع شود. ‎ فودلند کیش نه تنها با منوهای خاص و منحصر بفرد خود بلکه با طراحی و دکوراسیون بی نظیرش مورد توجه مسافران تور کیش واقع شده است. سه سالن مجزا با ‏دکوراسیون متفاوت و متناسب با هر سلیقه ای در رستوران فودلند در نظر گرفته شده است. انواع غذاهای فست فود، بین المللی، محلی و انواع دسرهای خوش طعم در منوی این رستوران برای میهمانان در نظر گرفته شده است. تمامی مواد اولیه غذایی فودلند کیش از مواد درجه یک و مطابق با استانداردهای جهانی تهیه شده است و گردشگران تور کیش این فرصت را خواهند داشت تا از میل نمودن غذاهایی با ‏کیفیت لذت ببرند.

 

 بهترین رستوران های کیش

 

رستوران بختیاری‎ کیش:

رستوران بختیاری با ارائه انواع غذاهای بین المللی و سنتی ایرانی مانند کباب، جوجه کباب، چنجه، بختیاری، کباب دنده، انواع ‏خورشت قیمه، قورمه سبزی، لوبیا پلو، عدس پلو، کوکو، انواع خوراک و .... همواره مورد رضایت گردشگران و مسافران تور کیش بوده است. انواع سوپ، ‏نوشیدنی، دسر و سالاد نیز در رستوران بختیاری به چشم می خورد. اگر انتخاب شما نیز رستوران ورزش های آبی کیش بختیاری کیش می باشد شما می توانید غذاهای با کیفیت این رستوران را با قیمتی بسیار مناسب میل نمایید. این رستوران از ساعت 11 صبح تا 12 شب باز می باشد.

رستوران بختیاری کیش در لیست ‏بهترین رستوران های کیش قرار دارد. قطعا صرف یک ‏وعده غذایی در این رستوران لوکس بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

بهترین رستوران های کیش

 

رستوران میرمهنا کیش‎:

رستوران میرمهنا کیش در شرق ‏جزیره کیش و در فاصله ی کوتاهی از اسکله تفریحی جزیره قرار گرفته است که انواع غذاهای دریایی، کبابی و خوراک های سنتی در رستوران میرمهنا کیش ارائه می دهد. گردشگران و میهمانان تور کیش این فرصت را خواهند داشت تا غذا‏های با کیفیت و درجه یک را به همراه اجرای موسیقی ‏زنده میل نمایند. توصیه می شود گردشگران قبل از رفتن به رستوران ‏میز خود را رزرو کنند زیرا این رستوران بخاطر خدمات با کیفیت خود همواره شلوغ می باشد.

 

بهترین رستوران های کیش

 

‎رستوران شاندیز صفدری کیش‎:

رستوران شاندیز صفدری کیش جزو با کیفیت ترین و بهترین رستوران های کیش به شمار می رود که انواع خوراک های دریایی، غذاهای کبابی، انواع پیش غذا، ‏دسرهای شیرین و خوشمزه و انواع نوشیدنی های سرد و گرم و.... در این رستوران با بهترین کیفیت ارائه می گردد. سالن اصلی رستوران شاندیز صفدری کیش ‏بسیار بزرگ بوده و از ظرفیت 500 نفری برخوردار می باشد. محیطی آرام، فضایی دلباز و سقف بلند، اجرای ‏موسیقی زنده و ...... برخی از ویژگیهایی است که سبب شده این رستوران در رده بهترین رستوران های کیش قرار گیرد. اجرای ‏موسیقی زنده محلی جنوبی و موسیقی های بین ‏المللی قیمت تور کیش توسط برخی از بهترین هنرمندان جزیره کیش به هنگام میل نمودن غذا قطعا بسیار دلپذیر خواهد بود. ترانسفر رایگان مشتریان، وای ‏فای رایگان، سرویس بهداشتی و .... از دیگر امکانات این رستوران به شمار می رود.

رستوران شاندیز صفدری کیش برای برگزاری مناسبت های خاص نظیر نوروز، شب ‏یلدا، ماه رمضان، نیمه شعبان، کریسمس و ....بسیار مناسب می باشد.


بهترین رستوران های کیش

‏ 
رستوران بابا قدرت کیش‎:

این رستوران از بهترین رستوران های کیش به شمار می رود که در برخی از شهرها نیز مانند تهران، مشهد و کیش شعبه دارد. انواع ‏کباب ( سلطانی، بختیاری، برگ، فیله، برگ شترمرغ، شیشلیک، بناب، ترش و لقمه ‏زعفرانی)، جوجه کباب با استخوان، جوجه کباب بی استخوان، گردن گوسفند، ماهیچه، ‏بشقاب سنتی مجلل، بشقاب دریایی مجلل، زرشک پلو با مرغ، دیزی، ماهی، انواع ‏نوشیدنی های خنک، بیش از 10 نوع سالاد، سوپ و میز اردو در این رستوران با بهترین کیفیت ارائه می گردد. قیمت رستوران ‏بابا قدرت کیش نسبت به سایر رستوران های سنتی کیش کمی گران است ولی ارزش یکبار تجربه را دارد. ‏کیفیت بسیار بالای غذاها، پارکینگ اختصاصی و رایگان، طراحی و دکوراسیون شیک، اجرای ‏موسیقی زنده توسط هنرمندان، اینترنت وای ‏فای رایگان، ظرفیت 170 نفری و.... بخشی از ویژگیهایی این رستوران به شمار می رود.

 

بهترین رستوران های کیش

 

رستوران سالود کیش‎:

رستوران سالود کیش از بهترین رستوران های کیش به شمار می رود که انواع غذاهای دریایی، کبابی و خوراک های سنتی را با بهترین کیفیت و طعم ارائه می دهد. اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان کیش نیز از دیگر ویژگیهای این رستوران به شمار می رود. رزرو میز، ‏ترانسفر رایگان، غذای بسیار با کیفیت، قیمت منطقی و مقرون ‏به صرفه، دارا بودن پرسنل مجرب و مودب و.... از دیگر ویژگیهای رستوران سالود کیش به شمار می رود.

 

بهترین رستوران های کیش

 

رستوران پایاب کیش:

رستوران پایاب کیش از دیگر بهترین رستورانهای جزیره کیش به شمار می رود که از محیطی باز، دلنشین و آرامی برخوردار است.

اجرای موسیقی زنده، وای فای رایگان، ارسال سرویس رایگان، امکانات رزرواسیون میز و.... از دیگر ویژگیهای این رستوران محسوب می شود که می توان به آن اشاره کرد.

یک چایخانه به منظور سرو چایی در این رستوران در نظر گرفته شده است که گردشگران تور کیش این فرصت را خواهند داشت تا به این چایخانه بروند و در فضایی زیبا از میل نمودن آن لذت ببرند.

 

بهترین رستوران های کیش

 

رستوران انرژی کیش:

رستوران انرژی کیش از بهترین رستوران های کیش به شمار می رود که انواع غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای بین المللی، انواع دسرهای خوش طعم و غذاهای محلی در این رستوران ارائه می گردد.

رستوران انرژی کیش از دکوراسیونی لوکس و مدرنی برخوردار می باشد.

 

بهترین رستوران های کیش

 

 رستوران نهنگ سفید:

رستوران نهنگ سفید به شکل یک نهنگ طراحی شده ‏است و نمای بسیار جذابی به سواحل جزیره توریستی کیش بخشیده است.

انواع غذاهای دریایی محلی و بین المللی در این رستوران در فضایی زیبا و لوکس ارائه می گردد.

برای علاقه مندان به غذاهای دریایی این رستوران بهترین انتخاب می ‏باشد.

 

بهترین رستوران های کیش

 

رستوران رویال استار:

از دیگر بهترین رستوران های کیش به شمار می رود که دارای دکوراسیون بی نظیر و فضایی ‏رومانتیک و رویایی می باشد. این رستوران با الهام گرفتن از کافه رستوران های اروپایی طراحی شده است. ‏تراس، غذاهای بین المللی و ایرانی، سرو غذاهای ‏با کیفیت، امکانات رفاهی متعدد، رفتار حرفه ای و مودبانه پرسنل و .... برخی از ویژگیهای این رستوران به شمار می رود.

 

بهترین رستوران های کیش

 

فود کورت دامون:

فود کورت دامون از بهترین رستوران های کیش می باشد که در مرکز خرید ‏دامون تاسیس شده است. حدود 12 غرفه در فود کورت دامون در نظر گرفته شده که هر یک انواع غذاهای ‏سنتی و بین المللی را سرو می کند.

فود کورت دامون دارای طراحی و فضایی بسیار ساده و شیکی می باشد. گردشگران و میهمانان تور کیش می توانند با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از میل نمودن انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم رستوران لذت ببرند.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری تخصصی تورهای کیش با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات می باشد. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید از پیکج های ویژه تور کیش بهره مند شوید و تور خود را به صورت آتلاین رزرو کنید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش,رستوران های کیش,معرفی رستوران های کیش,معروف ترین رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: